איך לקנות ביטקוין

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
איך לקנות ביטקוין

מהשנה הראשונה של ביטקוין ועד היום, המטבע גדל באופן אסטרונומי. קשה לפספס את ההזדמנות שיש לנו בידיים. אם גם אתם רוצים לקחת חלק במהפכת הביטקוין, המאמר הזה כאן בשבילכם.

תהליך קניית ביטקוין ומכירתו יכול להיראות מסובך בהתחלה, אבל זה פשוט יותר ממה שאתם חושבים. עשרות חברות חזקות פיתחו תוכנות ואפליקציות כדי לעשות לכם את החיים כמה שיותר קלים בתהליך זה, ולאחר עשרות שנים של נסיון ומחקר, אנו עומדים להראות לכם את החברה הטובה, האמינה והיציבה ביותר שקיימת בהמשך המאמר, ונראה לכם בדיוק איך להשקיע בביטקוין הראשון שלכם.

איפה קונים ביטקוין

אז היכן קונים ביטקוין? באיזה פלטפורמה לבחור? נחסוך לכם את כל כאב הראש. יש מאות פלטפורמות מסחר שונות. הצוות שלנו, אשר צבר נסיון של עשרות שנים בעולם הפיננסי ועולם הקריפטו, חקר לעומק וסחר ב-20 הפלטפורמות הפופולריות בעולם ובישראל. אז נגיע ישר לעניין, הפלפטורמה המנצחת היא האחת והיחידה – Kucoin.

איך קונים ביטקוין

אז למה בחרנו קוקוין? קוקוין היא אחת החברות הוותיקות בעולם הקריפטו. החברה נוסדה ב2017, ומאז הפכה לאחת הזירות המרכזיות לסחר במטבעות קריפטוגרפים. קוקוין מוכרת מכל כך הרבה סיבות, מקלות השימוש בפלטפורמה עד הבטיחות היוצאת דופן שלה.

לקוקוין יש עשרות מליוני משתמשים מכל קצוות העולם שנהנים מעמלות נמוכות, שירות מדהים וחוויה יוצאת מן הכלל. כשאתם משתמשים בפלטפורמה הזאת אתם מקבלים כל דבר שהייתם מקבלים בפלטפורמות ידועות אחרות, רק הרבה יותר טוב ובטוח.

אז בואו נתחיל ונלמד איך לקנות ביטקוין!

מה צריך כדי להרשם? כתובת מייל שאתם שומרים כמו שצריך ולא תאבדו ומספר טלפון. חשוב מאוד להזין פרטים אמיתיים מפני שהם ישמשו אתכם לאימות חשבונכם ושמירתו. כמו כן תצטרכו תעודה מזהה (תעודת זהות, דרכון או רשיון נהיגה).

חשוב מאוד לדעת, אתם יכולים להרשם גם מהמחשב וגם מהפלאפון, התהליך הוא זהה לחלוטין ואתם יכולים לעקוב אחר הצעדים בשני המקרים. בואו נתחיל!

  1. ראשית, היכנסו ל – kucoin.com (הדף יפתח לכם בכרטיסייה חדשה).
  2. השלב הבא הוא לבחור האם אתם נרשמים עם מספר טלפון או אימייל. אנו ממליצים לכם לבחור באימייל מסיבות שונות שנסביר בהמשך, אבל תברחו מה שאתם מרגישים בנוח איתו. אחרי שבחרתם אם אתם נרשמים עם אימייל או עם טלפון,

לאחר מכן, תצטרכו לאשר את כתובת האימייל שלכם, או במקרה אם נרשמתם באמצעות מספר טלפון. קוד אימות המורכב מ6 ספרות ישלח אליכם. אם אתם לא מוצאים אותו יש לכם את האפשרות לשלוח את הקוד שוב.

3. הזמן לבחור סיסמה (הסיסמה צריכה להיות בעלת 10 תווים לפחות, עם לפחות ספרה אחת, אות גדולה ואות קטנה). קוראים ומאשרים את תנאי השימוש ולוחצים על הכפתור [Confirm]3.ץ

    כעת תתבקשו להוריד את האפליקצייה (במידה ולא נרשמתם דרכה), הורידו אותה והיכנסו למשתמש שלכם.

    4. עכשיו שנכנסתם לחשבון שלכם דרך האפליקצייה במכשיר הנייד שלכם, הזמן לאמת את זהותכם על מנת לקבל גישה מלאה לחשבונכם. מצאו את כפתור ה – [Verify now], והתחילו בתהליך האימות. תתבקשו למלא פרטים אישיים עליכם ולצלם תעודה מזהה. ראשית ינתן לכם 3 אפשרויות איך לאמת את זהותכם. תוכלו לבחור לאמת באמצעות תעודת זהות, דרכון או רשיון נהיגה. בחרו מה שנוח לכם, ועברו לשלב הבא.

    5. מזל טוב! אתם עכשיו יכולים לקנות ולמכור ביטקוין בזמן אמת!

    המאמר האחרון

    שתפו את המאמר!

    פייסבוק
    וואטסאפ
    דוא"ל

    עוד דברים מעניינים?