האם ומתי ביטקוין יגיע למליון דולר

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
ביטקוין יגיע למליון דולר

מחירי הביטקוין עשויים לעבור את מיליון הדולר. משקיעי הקריפטו הנועזים מתבגרים ומשקיעים לטווח ארוך. בובי לי, מומחה קריפטו, הציג כמה תחזיות מחיר גבוהות עבור ביטקוין. “אני באמת מאמין שבשלב מסוים, עקב היותו נכס מרגש להפליא להחזיק, הוא יגיע לשם”.

לא ידוע הרבה על מתי השוק יגיע למיליון דולר, אבל התיאוריות אומרות שזה יכול לקרות בחציית הביטקוין הבאה ב-2024. תהליך החצייה הזה הוא אירוע טכני מרכזי מכיוון שהוא מקצץ את מספר הביטקוין שמתוגמלים לכורים ב- חצי. נאמר שהחצייה הזו תגרום לעלייה מסיבית במחיר. אחרים אומרים שהביטקוין יגיע למליון דולר ב-2030.

שווי השוק של ביטקוין עמד לא מזמן על יותר מ-1 טריליון דולר, כפול ממה שהיה בתחילת השנה 2021. כמה גורמים תרמו לעלייה של ביטקוין, כמו מוסדות המאמצים את המטבע הקריפטוגרפי.

יש שאפילו משווים את ביטקוין לזהב. שווי הזהב במגזר הפרטי הוא בסביבות 2.7 טריליון דולר, כך שכדי שהביטקוין יגיע לשווי שוק של 2.7 טריליון, ביטקוין אחד יצטרך להיות שווה בערך 146,000 דולר.

מצד שני, יש יתרונות וחסרונות. החיסרון הגדול ביותר הוא התנודתיות במחיר הביטקוין. ביטקוין הרבה יותר נדיף מזהב, למשל. זה אומר שזה “מסוכן” יותר להשקיע בביטקוין מאשר בזהב לתווך קצר.

אימוץ מוסדי חשוב כדי שהתנודתיות של ביטקוין תתאים לזו של זהב. כתוצאה מכך, ככל שקצב האימוץ המוסדי מהיר יותר, כך ההתכנסות תהיה בתנודתיות מהירה יותר.

לסיכום, מחירו של ביטקוין צפוי לעלות בטווח הקצר, עם תחזית פוטנציאלית לטווח ארוך להגיע למיליון דולר. תחזית זו מבוססת על התעניינות המשקיעים הנוכחית בביטקוין ותגובת השוק שלאחר חצייה. עליית המחירים החזויה עשויה להפוך את ביטקוין להזדמנות השקעה מפליאה.

המאמר האחרון

שתפו את המאמר!

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל

עוד דברים מעניינים?