העתיד של קריפטו

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
העתיד של ביטקוין

2022 הייתה שנה לא קלה לעולם הקריפטו וקשה להתווכח עם זה. ביטקוין ואתריום ירדו באופן משמעותי לאחר הגעתם לשיא כל הזמנים בסוף 2022. למרות כל העליות הקטנות שטבעות הקריפטו חווים, אפשר להגיד שעולם הקריפטו נעמד במקום.

בשנים האחרונות נוצרה התלהבות יוצאת דופן סביב עולם הקריפטו והתעניינות האנשים בו רק גודלת. זה נושא לוהט לא רק בקרב משקיעים אלא גם בקרב אזרחים ממוצעים, הודות לאנשים כמו אילון מאסק שהשקיעו סכומים מטורפים בביטקוין עד המשקיע הממוצע שאתם פוגשים במעלית.

העתיד של ביטקוין

ביטקוין נחשב למנהיג העליון של שוק מטבעות הקריפטו. זוהי הצורה המובילה של קריפטו והיא נוטה להוביל גם מגמות אחרות בתעשייה.

הביטקוין נמצא בנסיעה מעניינת בשנים האחרונות. בנובמבר האחרון הוא הגיע למחיר גבוה חדש של $68,000. אבל אז זה התרסק שוב בתחילת 2022

ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים יורדים השנה בגלל חוסר היציבות מהיבטים רבים אחרים בשוק. זה גרם לבעיות גדולות בהיבטים אחרים כמו אינפלציה, ריביות גבוהות, מיתונים ושוק מניות רעוע.

הביטקוין יורד בהתמדה בחודשים האחרונים, כשהמחירים הגיעו לנקודת שפל בינואר. למרות שעדיין לא ידוע אם הטבילה הגיעה לרצפה, בעוד כמה מומחים אומרים שזה רק יעלה, יש אומרים שזה יכול אפילו לרדת ל-10,000 $

אבל מה יקרה לביטקוין בטווח הארוך? למרות שזו הייתה התחלה קשה לשנה עבור הביטקוין, מומחים עדיין צופים שהוא יגיע ל-100,000 דולר – וזה יותר עניין של “מתי” ולא של “אם”.

קיאנה דניאל, מומחה קריפטו אומר שהיו הרבה עליות וירידות בערך הביטקוין משנת 2011. “מה שאני מצפה מביטקוין הוא תנודתיות לטווח קצר וצמיחה לטווח ארוך”.

העתיד של קריפטו

העתיד של אתריום

אתריום הוא מטבע הקריפטו השני בגודלו והאלטקוין הידוע ביותר, אחרי הביטקוין. ב-6 השנים האחרונות הוא גדל מאוד בערכו – מ-0.311 דולר בהשקתו ב-2015 ליותר מ-4000 דולר. זה היה מדד מצוין למידת ההצלחה של שוק הקריפטו בסך הכל בשש השנים הללו.

מחיר האת’ריום עדיין נמוך בהרבה ממה שהיה בתחילת השנה, אבל הוא עשוי לעלות מאוד בקרוב מאוד.

יש דיונים על כך שהערך של Ethereum יכול להיות תלוי בהצלחת העדכון של Ethereum. העדכון אמור להתרחש בספטמבר. 19 וישנה את כמות האנרגיה שהוא צורך. השדרוג הולך להפוך את הרשת ליעילה הרבה יותר, מהירה יותר וזולה יותר לשימוש.

אם Ethereum תעמוד בהבטחות של ניסיונות המיזוג שלה, מומחים צופים כי Ethereum עשוי לחזור למעלה מ-$4,000 בשנת 2022 ואולי אפילו להגיע ל-$12,000.

המשקיעים עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות של Ethereum וחלקם מהמרים על צניחה עם אסטרטגיית צבירה (קונים עכשיו כדי למכור במחיר גבוה יותר מאוחר יותר). לא נדע אם זה יוביל לעלייה או לירידת מחיר של Ethereum עד ששני האירועים הללו יתרחשו.

מה המשמעות של תנודתיות במחירי הביטקוין והאתריום עבור המשקיעים

אחד היתרונות של השקעה במטבעות קריפטוגרפיים הוא הפוטנציאל שלהם לצמיחה נפיצה. כאשר שוקלים זאת, חשוב גם להיות מודע לכך שדברים יכולים להשתנות במהירות. זו הסיבה שאנו ממליצים לך לנקוט באסטרטגיה יציבה וארוכת טווח במקום לדאוג לתנודות לטווח קצר.

הדבר הטוב ביותר לעשות עם ההשקעה שלך הוא לא להסתכל עליה. לעולם אל תצפה בטבלאות ותנסה לא להגיב לתנודות מחיר פתאומיות למעלה או למטה. אם אתה יכול להתנגד לתגובות הרגשיות שלך, יש לך סיכוי גדול יותר לקבל החלטות טובות יותר, כך שבסופו של דבר, תיק ההשקעות שלך יהיה בריא יותר מאשר אם היית מגיב בפאניקה במהלך שווקים סוערים.

העתיד של מטבעות קריפטו

אנחנו יכולים רק לשער על ערכם של מטבעות קריפטוגרפיים בחודשים ובשנים הקרובים. יש להם הרבה פוטנציאל, אבל נותר לראות עד כמה הם יצליחו.

לא משנה מה מומחה מסוים חושב או אומר, אף אחד לא באמת יודע. לכן חשוב להשקיע רק את מה שאתה מוכן להפסיד, ולהיצמד להשקעות קונבנציונליות יותר לבניית עושר לטווח ארוך.

המאמר האחרון

שתפו את המאמר!

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל

עוד דברים מעניינים?